UA RU
  • Меню
  • Доставка
  • 0
    +38 063 19 603 19
  • Меню
  • Кошик порожній

    Особисті дані

    Доставка

    Час доставки

    Спосіб оплати

    IBAN: UA443052990000026000006806096

    Коментар



    Мінімальне замовлення 250 грн
    Ціна доставки:
    від 250 грн - доставка 50 грн
    від 750 грн - безкоштовно

    Разом
    0 грн

    Політика повернення товарів

    При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитися від будь-якого доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів. Відповідно до Закону України про захист прав споживачів алкогольна, тютюнова продукція не підлягає поверненню. Товари групи “суперфреш” і “заморожена продукція” перевіряються в день доставки і в присутності кур’єра. До таких товарів відносяться:

    Категорії товарів, які можна / не можна повернути:

    Відповідно до Закону України про захист прав споживачів алкогольна, тютюнова продукція не підлягає поверненню.

    Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості:

    Товар належної якості – це товар без дефектів, з цілісної упаковкою, який з певних причин не підійшов вам.

    Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172, продовольчі товари, якщо вони є належної якості, обміну або поверненню не підлягають.

    Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості:

    Товаром неналежної якості вважається неякісний товар з будь-якими дефектами.

    Якщо Ви виявили товар неналежної якості, Ви можете зателефонувати / написати нам, і отримати заміну товару або повернення коштів. Команда нашого виробництва обов’язково допоможе вирішити будь-яку ситуацію. З нами завжди можна зв’язатися за телефоном +38 063 19 603 19, або за електронною поштою vkustradiciicomua@gmail.com

    Ми на зв’язку кожен день с 9.00 до 21.00

    Наявність товару перевіряється також у день доставки, при отриманні замовлення. І в разі невідповідності, просимо Вас звернутися на наш номер телефону, або написати на пошту.

    Відповідно до Закону України про захист прав споживачів повернення товару можливий тільки при збереженні Чека і зіпсованого товару.

    Вимоги до товарів, що підлягають поверненню

    Для повернення або заміни Вам необхідно надати товар, придбаний в нашому інтернет-магазині, і обов’язково оригінал документа, що підтверджує отримання та оплату покупцем товару (видаткова накладна, товарний чек, квитанції і т.д.).

    Обмін товару належної якості провадиться протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей.

    Всі заміни виконуються за допомогою нашої кур’єрської служби.

    Вартість: безкоштовно

    Терміни та умови повернення коштів

    Після отримання товару та підтвердження, що вимоги до повернення дотримані, і необхідні документи – заповнені, ми повернемо Вам гроші або зробимо заміну товару неналежної якості. Повернення грошей здійснюється тим же способом, яким Ви оплатили замовлення. Зверніть увагу, що при оплаті банківською картою, термін повернення грошових коштів залежить від політики установи, яке випустило карту. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», повернення товару можливий тільки за умови збереження чека і невідповідного товару.

    Закон України «Про захист прав споживачів». https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text

    Постанова про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів». https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text